Gəncə şəhərində Gəncə Dövlət Universiteti, Azərbaycan Dövlət Aqrar Universiteti və Azərbaycan Texnologiya Universitetinin tələbələri üçün “Green Hackathon 2024” müsabiqəsi ilə bağlı infossesiya təşkil olunub.
İnfosessiyada yaşıl innovasiyaların əhəmiyyəti, texnoloji trendlər barədə tələbələr məlumatlandırılmış, müsabiqənin formatı, iştirak şərtləri haqqında geniş informasiya təqdim olunub, iştirakçıların sualları cavablandırılıb.
Qeyd edək ki, proqram ADB Azerbaijan (AİB), Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyi, İqtisadiyyat Nazirliyi və "INNOLAND" İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzinin birgə təşkilatçılığı ilə AİB-nin yerli texnoloji startapların inkişafına dəstək verən Texniki Yardım layihəsi çərçivəsində təşkil olunur.
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin “İnnovasiyalar Mərkəzi”nin təşkilatı dəstəyi ilə Azərbaycan Robotexnika Mühəndisliyi Akademiyası tərəfindən "INNOLAND" İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzində reallaşdırılan “NASA Space Apps Challenge” hakatonu yekunlaşıb.
Hakatonun bağlanış tədbirində Dövlət Agentliyinin “İnnovasiyalar Mərkəzi”nin direktoru Vüsal Rüstəmov, Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi yanında Kosmik Agentliyin ("Azərkosmos") Strategiya və biznesin inkişafı departamentinin direktoru Natavan Həsənova, “NASA Space Apps Baku”nun layihə rəhbəri Nigar Rəsulzadə və digər qonaqlar iştirak ediblər.
Hakatonun məqsədi qlobal əhəmiyyətli prioritet istiqamətlərdə qeyd olunan mövzulara dair açıq mənbəli həllər yaratmaq, müvafiq sahələrin elmi tədqiqinə maraq oyatmaq, yeni nəsil alimlərin, texnoloqların, dizaynerlərin və mühəndislərin böyüməsini və müxtəlifliyini təşviq etməkdir.
Müsabiqədə 690 müraciətçidən müsabiqə üsulu ilə seçilmiş 23 komanda 36 saat ərzində (7-8 oktyabr tarixində) hakatonun əsas mövzuları olan iqlimin idarəolunması, təhsil texnologiyaları, yanğınların idarəolunması, virtual və artırılmış reallıqlar, sosial layihələr istiqamətlərində tapşırıqları həll edib.
Bağlanış tədbirində komandaların hazırladıqları prototiplər münsiflər heyəti tərəfindən qiymətləndirilib. Orijinallığı, konseptləri, ixtiraçılığı ilə fərqlənən, yaradıcı problem həlli və qeyri-standart düşünmə nümayiş etdirən həllər 3 yer üzrə seçilib.
Komandalar arasından "Optimum" 1-ci yerə, "Proxima" 2-ci yerə, "PlatonTech" isə 3-cü yerə layiq görülüb.
Sonda qalib komandalara mükafatlar təqdim olunub.
Ölkə üzrə qalib gələn komandalar dünyanın 350 şəhərində keçirilmiş hakaton qalibləri ilə birgə yarışacaqlar.
“ASAN Service” Hosts the “DIGIAGE BAKU 2025” Digital Game Camp
From December 5–7, 2025, the “DIGIAGE Baku 2025” digital game camp was organized as part of the collaboration between the Innovation Center of the State Agency for Public Service and Social Innovations under the President of the Republic of Azerbaijan and DIGIAGE.
The camp aimed to enable talented youth to create games and present their projects with the guidance of professional mentors. It also sought to help participants gain experience for entering the global market and foster new startup initiatives. Throughout the process, participants developed teamwork, project presentation, and marketing skills, strengthened their creative approaches, and prepared new game concepts. They also received valuable advice from industry experts on networking and career development.
In total, 238 applicants participated in the camp, including 28 teams and 134 individual applications. From these, 100 selected participants received two separate trainings over two weeks on data-driven game marketing and publishing processes.
During the three-day camp, participants who passed the selection stages took part individually or in teams. They learned about modern tools used in game development, different stages of game creation, and career opportunities in the sector. Representatives from well-known companies and game designers shared motivational experiences and insights.
Throughout the camp, Vüsal Rüstəmov, Director of the Innovation Center, and Erkam Tüzgen, CEO of Bilişim Vadisi, monitored team activities and met with participants.
At the conclusion, 19 teams presented their games to the jury. The teams “Untitle Game Studio,” “Neecro Projects,” and “Voyagers” ranked in the top three, while “Rital Interactive” received a special encouragement award from the jury. Investment meetings and mentorship support will continue for the winning teams, and all teams will continue to receive mentorship support from DIGIAGE.
Since 2023, over 500 applications have been received for the camps, with more than 300 participants qualifying to compete. More than 60 teams have participated in total, with many attracting investment and mentorship opportunities.
The camp has been implemented since 2023 within the framework of a cooperation protocol between the Innovation Center and Bilişim Vadisi Baku, aiming to develop technological skills, organize trainings, and support the implementation of innovative solutions in the country. Joint projects based on hackathon and bootcamp models are also a priority.
Sponsors: PASHA Holding
Partner: Code Academy
Media Partner: ASAN Radio & TV
Enverson AI, a startup from INNOLAND, has achieved a new milestone!
Our startup has joined the international "Go-Together" Acceleration Program. Through this program, the Enverson AI team will gain new experiences, collaboration opportunities, and make a global impact.
It should be noted that Enverson AI offers an AI-powered personalized language learning experience. Its mission is to make language learning both fun and accessible.
We wholeheartedly congratulate them and wish them even greater achievements!