Salyan “INNOLAND” İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzində keçirdiyimiz 3 günlük təlim başa çatdı. "İdeyadan investisiyaya" adlı 3 modullu təlim proqramında iştirakçılara:
İdeya generasiyası
Startap ekosistemi - ənənəvi biznesdən fərqlər
Təqdimat bacarıqları - Nə? Harada? Nə zaman? mövzularında məlumatlar verildi.
Həmçinin, hər modula uyğun vörkşoplar təşkil edildi, iştirakçılar komanda şəklində müxtəlif tapşırıqları icra etdilər.
Kanadanın ən böyük inkubasiya mərkəzlərindən biri olan “DMZ”in nümayəndə heyəti “INNOLAND” İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzi ilə tanış olub. Qonaqlara “INNOLAND”in yaradılması və fəaliyyət məqsədləri, mərkəzdə yerləşən Kovörkinq, İnkubasiya, Akselerasiya, İT Təlim-Tədris Mərkəzinin fəaliyyəti və startaplarla bağlı ətraflı məlumat verilib .
“DMZ”in nümayəndə heyəti “INNOLAND”də fəaliyyət göstərən “SUMAKS”ın laboratoriyası ilə tanış olublar. Qonaqlara “SUMAKS”ın yerli texnologiya məhsullarının istehsalı ilə məşğul olduğu və “INNOLAND”in rezidentləri üçün ilkin prototiplərin hazırlanmasında dəstək olduğu bildirilib.
Daha sonra qonaqlar “INNOLAND”də yerləşən digər startaplarla öz təcrübələrini bölüşüblər.
“INNOLAND” İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzinin fəaliyyəti ilə tanış olan nümayəndə heyəti mərkəzə və əməkdaşlara gələcək fəaliyyətlərində uğurlar arzulayıb.
Lənkəran regional “ASAN xidmət” mərkəzinin əməkdaşlarının bilik və bacarıqlarının artırılması məqsədilə “İnnovasiyalar Mərkəzi”nin “INNOLAND” şöbəsinin müdiri Nicat Əmiraslanov və mərkəzin ictimaiyyətlə əlaqələr üzrə baş mütəxəssisi Nofəl Əliyev tərəfindən 3 günlük təlim proqramı keçirilib.
Təlim müddətində iştirakçılara həm nəzəri, həm də praktiki biliklər təqdim olunub:
İdeya nədir və ideya generasiyası üsulları
Startap anlayışı və startap qurmaq üçün ilk addımlar
Effektiv təqdimat bacarıqları
Süni zəka alətlərindən istifadə yolları və faydaları
Təlimlər interaktiv yanaşma əsasında təşkil olunub. İştirakçılar qrup halında fəaliyyət göstərib, komanda işində iştirak edib, real ssenarilər əsasında tapşırıqlar yerinə yetirib və interaktiv oyunlarla öyrəndiklərini möhkəmləndiriblər.
Startapların “biz artıq akselerasiya mərhələsindəyik” dediyini eşitmisiniz?
Bəs nə deməkdir akselerasiya? Akselerasiya — ideyasını artıq sınamış və böyüməyə hazır olan startapların sürət qazanma mərhələsidir.
Bu mərhələdə komandalar:
investorlarla tanış olur
bazar strategiyalarını gücləndirir
satış və marketinq planlarını təkmilləşdirir
mentor dəstəyi ilə daha real hədəflərə fokuslanır
Sadə desək, akselerasiya startapın “başlamaq” deyil, “böyümək” üçün hazırlaşdığı andır. Sizcə, bir startap üçün bu mərhələdə ən önəmli amil hansıdır — mentorluq, bazar strategiyası, yoxsa investor dəstəyi?