Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin tabeliyində fəaliyyət göstərən bir neçə qurum 6-cı milli “Brand Award Azerbaijan” müsabiqəsində ilk 5-liyə daxil olublar. Müsabiqə “Caspian Energy Club”un (CEC) təşkilatçılığı və AZPROMO və KOBİA-nın rəsmi dəstəyi ilə keçirilib.
Müsabiqə nəticələrinə görə ölkənin 2022-ci ildə ən çox tanınan 50 brendi seçilərək mükafatlandırılıb. Qaliblər sırasında "Bilim Bakı" mərkəzi 2-ci yer, "İnnovasiyalar Mərkəzi" 3-cü yer,"INNOLAND" İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzi 4-cü yer, ASAN İnnovativ İnkişaf Mərkəzi isə 13-cü yeri tutub.
Müsabiqənin qalibləri 22.08.22 - 12.09.22 tarixində keçirilən onlayn sorğunun nəticələri əsasında müəyyən olunub. 250-dən çox milli korporativ, xidməti və məhsul brendinin yer aldığı müsabiqənin səsvermə mərhələsində müxtəlif ölkələrdən onminlərlə respondent iştirak edib.
“Brand Award Azerbaijan” milli müsabiqəsində qalib gələn 50 brend, həmçinin dünyanın müxtəlif ölkələrində keçirilən milli və regional “Brand Award” müsabiqələrinin qalibləri 2023-cü ilin əvvəlində “Brand Award International” yekun müsabiqəsində iştirak etmək imkanı qazanıblar.
20 iyun 2023-cü il tarixində “INNOLAND” İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzinin və Next Step İnnovasiya Mərkəzinin birgə təşkil etdiyi inkubasiya proqramlarının məzun startapları üçün mövsümün ilk “Demo Day”i təşkil olunub.
Tədbirdə startap və innovasiya ekosisteminin oyunçuları, təsisçiləri, investorlar və sahənin həvəskarları iştirak ediblər.
İnkubasiya və pre-inkubasiya proqramını bitirən yerli “Speakday”, “Wegros”, “Best.az”, “Alimok”, “Safavy”, “Aybss”, “Utilix”, “Autosource” startapları və Pakistandan olan “Akountmate” startapı investorlar qarşısında çıxış edərək təhsil, kommunal və elektron ticarət sektorunda olan problemlərə həll yolları təklif edən xidmət və məhsullar təqdim ediblər.
5 aylıq inkubasiya proqramı çərçivəsində “Google”, “Dünya Bankı”, “Female Founders”, “European Startup Network”, “GoDaddy” kimi şirkətlərin, “iomete”, “Uvodo”, “WeTravel” kimi startapların və “PAŞA Bank”, “Embawood”, “Risk Company, “Caucasus Ventures” kimi bank və şirkətlərin nümayəndələrindən ibarət yerli və xarici mütəxəssislər tərəfindən təlimlər keçirilib.
Təlimlər UI/UX, biznes, startap, innovasiya və texnologiya mövzularını əhatə edib.
Tədbir ölkədə ekosistem oyunçuları arasında fərqli sahələrdə tətbiq olunan texnologiyalar və innovasiyalar istiqamətində təcrübə mübadiləsi üçün imkan yaradıb.
Proqramın sonunda növbəti inkubasiya proqramı haqqında qısa məlumat verilib.
28-29 iyul tarixində Tatarıstan Respublikasının Kazan şəhərində "7-ci Kazan Beynəlxalq İslam Əməkdaşlıq Təşkilatı Sahibkarlıq Forumu"nun yekun mərhələsi keçirilib.
Layihənin əsas məqsədi İƏT-ə üzv ölkələrdə və qeyri-üzv ölkələrin müsəlman icmalarında gənc startapçıların inkişafına və invesitisiya ilə təmin olunmasına dəstək göstərməkdir.
Forumun yekun mərhələsinin dəyərləndirmə heyətində İslam Əməkdaşlıq Gənclər Forumunun Bakı şəhərində yerləşən Avrasiya üzrə Regional Mərkəzi ilə əməkdaşlıq edən “İnnovasiyalar Mərkəzi” MMC-nin nümayəndəsi də iştirak edib. O, tərəfdaşlarla bağlı xüsusi paneldə iştirakçılara "INNOLAND" İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzi və onun fəaliyyəti barədə məlumat verib.
Qeyd edək ki, İslam Əməkdaşlıq Gənclər Forumunun Avrasiya üzrə Regional Mərkəzi və Tatarıstan Respublikası hökümətinin həmtəşkilatçılığı ilə keçirilən Forumda ümumilikdə 120 seçilmiş startap iştirak etmiş və hazırlıq-tədris proqramını uğurla tamamlamış 37 startap yekun mərhələyə dəvət almışdır.
"INNOLAND" İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzinin rezidenti "Nextsale" "BigCommerce" e-ticarət platforması ilə tərəfdaşlığa başlayıb. Bundan əvvəl "Nexsale" Shopify, WooCommerce, WordPress və digər tanınmış elektron ticarət platformalarında mövcud olub. Yeni inteqrasiya "BigCommerce" istifadəçilərinə 14 günlük pulsuz sınaq müddəti ilə "Nextsale" tətbiq həllərindən faydalanmağa imkan verir.
Qeyd edək ki, "Nextsale" sayğaclar vasitəsilə onlayn mağazanıza sosial sübut və aktuallıq əlavə etməyə imkan verən platformadır.