3 Avqust, 2020

"EduHack" hakatonunun qalibləri müəyyən edilib

"INNOLAND İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzi", Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti və “Next Step” İnnovasiya Mərkəzinin birgə təşkilatçılığı ilə keçirilən “EduHack Baku” hakatonu başa çatıb. Ölkədə ilk dəfə təhsil sahəsində keçirilən hakatonun əsas məqsədi distant təhsildə qarşıya çıxan problemlərə innovativ şəkildə həll yolları tapmaq olub.

Yarışda Azərbaycanla yanaşı ABŞ, Kanada, Birləşmiş Krallıq, Türkiyə, Ukrayna, Niderland, Macarıstan, Estoniya, Polşa, Latviya və İsrailin nüfuzlu universitetlərində təhsil alan və məzun olan gənclər də iştirak edib.

Hakaton zamanı formalaşan 18 komanda 3 gün ərzində öz təşəbbüsləri üzərində işləyiblər. Bu müddət ərzində iştirakçılar təhsil və innovasiya sektorundan olan mentorların dəstəyi ilə ideyalarını layihə şəklinə gətiriblər.

Mükafat fondu 6000 AZN olan hakaton yarışmasında “FastLearners” layihəsi 1-ci yerə və 3000 AZN mükafata, “Academy Azerbaijan” layihəsi 2-ci yerə və 2000 AZN mükafata, “Z-solutions” layihəsi isə 3-cü yerə və 1000 AZN mükafata layiq görülüb. 
 

Ətraflı oxu

Digər xəbərlər

innoland news image

BrainGame hakatonunun şərtləri və qaydaları

“BrainGame” intellektual oyun hakatonu Azərbaycanda intellektual oyunların yaradılması sahəsində proseslərin təşviqi, yeni oyun əsaslı həllərin yaradılması və cəmiyyətin intellektual potensialının artırılması məqsədilə həyata keçirilir. Hakaton Azerlotoreya ASC-nin dəstəyi ilə Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin tabeliyində olan “İnnovasiyalar Mərkəzi” MMC tərəfindən keçirilir.

Müsabiqənin məqsədi
- İnnovativ fəaliyyətin stimullaşdırılması və sağlam rəqabətin formalaşdırılması;
- Yeni intellektual oyun prototiplərinin yaradılması
- İT mütəxəssisləri arasında yeni ideyaların dəstəklənməsi;
- Komandada işləmək bacarığının inkişaf etdirilməsi;
- İstedadlı uşaqların cəmiyyətə tanıdılması.

Müsabiqənin formatı
Müsabiqə ümumilikdə bir-birinin məntiqi davamı olan 3 mərhələdən təşkil olunur. 
Birinci mərhələ
Yaradılmış xüsusi qeydiyyat linki vasitəsilə qeydiyyatdan keçməklə komanda üzvləri və yaradılacaq həllə dair təqdimatın göndərilməsi;
İkinci mərhələ
Yaradılacaq həllin dizayn nümunələrinin mobil tətbiq dizayn alətlərindən istifadə etməklə (figma və s.) formasının hazırlanması və qeyd olunan ünvana göndərilməsi;
Üçüncü mərhələ
Həllərin yaradılması və münsiflər qarşısında təqdimatların edilməsi.

Komandaların formalaşması
Müsabiqədə 18 yaşdan yuxarı, ən az 3, maksimum 5 nəfərdən ibarət komandalar iştirak edə bilər. İştirakçılar müsabiqəyə yalnız komanda şəklində müraciət edə bilər. Komanda üzvlərindən ən az birinin informasiya texnologiyaları üzrə mütəxəssis olması tələb olunur.

Müsabiqənin şərtləri
- Müsabiqədə 18 yaşdan yuxarı, ən azı 3, maksimum 5 nəfərdən. İbarət komandalar iştirak edə bilər.
- Komanda üzvlərindən ən azı biri mütləq İnformasiya texnologiyaları üzrə mütəxəssis olmalıdır.
- Yaradılacaq tətbiq daha öncə hər hansı müsabiqədə təqdim edilməməli, eyni zamanda ictimaiyyətin istifadəsinə verilmiş olmamalıdır.
- Tətbiq daha öncə mobil tətbiq marketində (App store və ya Play market) yerləşdirilməməlidir.

Müraciət qaydaları
- İştirakçılar 06 noyabr  2023-cü il tarixinədək “İnnovasiyalar Mərkəzi” MMC tərəfindən yaratılmış xüsusi qeydiyyat linki vasitəsilə qeydiyyatdan keçməklə öz komanda üzvləri və yaradacaqları həllə dair təqdimat göndərməlidirlər.
- İlkin seçimdən sonra seçilmiş komandalar 20 noyabr 2023-cü il tarixinə qədər yaradacaqları həllin dizayn nümunələrini mobil tətbiq dizayn alətlərindən istifadə etməklə (figma və s.) hazırlamalı və bizə göndərməlidirlər.


Qiymətləndirmə mexanizmi
Müsabiqənin ikinci mərhələsində intellektual oyunlarla bağlı aşağıda qeyd olunmuş kriteriyalar münsiflər tərəfindən qiymətləndiriləcək:
- intellektual oyunun dizaynı və istifadə rahatlığı;
- digər mobil tətbiqlərlə inteqrasiya edilə bilmə imkanı;
- korporativ brendi(loqo, rəng və dizayn elementləri);
- yaradılmış oyunların cəmiyyət üçün sosial və iqtisadi faydalılığı.

Üçüncü mərhələdə layihələr aşağıdakı meyarlar üzrə qiymətləndirilir:
- verilən tapşırığın verilən vaxt ərzində həlletmə;
- məsələnin həlli istiqamətində irəli sürülən ideya;
- tapşırığın düzgünlüyü, tərtibat və kreativ yanaşma;
- komanda işinin keyfiyyəti.
- ideyanın innovativliyi
- təqdimat bacarıqları
- resurslardan düzgün istifadə
- problemin həllinə uyğun həllin təqdim olunması

İştirakçıların mükafatlandırılması qaydaları
Münsiflər tərəfindən səsvermə yolu ilə müəyyən edilmiş 3 (üç) ən uğurlu komanda diplomla yanaşı aşağıdakı hədiyyələrlə təltif edilir:
- I yerin qalibi 5000 AZN;
- II yerin qalibi 2000 AZN;
- III yerin qalibi 1000 AZN.
- 2 nəfərə həvəsləndirici mükafat

Digər bütün iştirakçılar sertifikatla təltif edilirlər.
 

Ətraflı oxu
innoland news image

"Polygraf AI" 9.5 milyon dollar investisiya əldə edib! 

"Polygraf AI" 9.5 milyon dollar investisiya əldə edib! 

ABŞ-da fəaliyyət göstərən “Polygraf AI”, beynəlxalq investorların etimadını qazanaraq süni intellekt sahəsində ən uğurlu startaplardan birinə çevrilib.

Şirkət müəssisələr üçün risklərin aşkarlanması, saxtakarlıqla mübarizə və məlumatların bütövlüyünün qorunması üzrə AI əsaslı həllər təqdim edir.
Bu investisiya sayəsində “Polygraf AI” məhsul inkişafını sürətləndirəcək və qlobal bazarlarda mövqeyini daha da gücləndirəcək. 

 “Polygraf AI” komandasını səmimi qəlbdən təbrik edirik!

Ətraflı oxu
innoland news image

Lənkəran "Asan Xidmətdə" İdeya Generasiyası və Süni Zəka təlimi verildi

Lənkəran regional “ASAN xidmət” mərkəzinin əməkdaşlarının bilik və bacarıqlarının artırılması məqsədilə “İnnovasiyalar Mərkəzi”nin “INNOLAND” şöbəsinin müdiri Nicat Əmiraslanov və mərkəzin ictimaiyyətlə əlaqələr üzrə baş mütəxəssisi Nofəl Əliyev tərəfindən 3 günlük təlim proqramı keçirilib.

Təlim müddətində iştirakçılara həm nəzəri, həm də praktiki biliklər təqdim olunub:

İdeya nədir və ideya generasiyası üsulları

Startap anlayışı və startap qurmaq üçün ilk addımlar

Effektiv təqdimat bacarıqları

Süni zəka alətlərindən istifadə yolları və faydaları

Təlimlər interaktiv yanaşma əsasında təşkil olunub. İştirakçılar qrup halında fəaliyyət göstərib, komanda işində iştirak edib, real ssenarilər əsasında tapşırıqlar yerinə yetirib və interaktiv oyunlarla öyrəndiklərini möhkəmləndiriblər.

Ətraflı oxu