Bakcell şirkəti ilə Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin "INNOLAND" İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzi arasında tərəfdaşlıq müqaviləsi imzalanıb.
Dekabr ayının 20-də “INNOLAND” İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzində baş tutmuş imzalanma mərasimində çıxış edən Bakcell şirkətinin baş icraçı direktoru Nikolai Beckers bildirib ki, innovasiyaların tətbiqi və startaplara dəstək Bakcell şirkətinin fəaliyyətində əsas istiqamətlərdən biridir: “Bakcell ölkədə startapların inkişafına yönəlmiş layihələrinin həyata keçirilməsini dəstəkləyən ilk şirkətlərdən biri olub. Bizim “AppLab” İnkubasiya Mərkəzi bu gün ölkədə ən maraqlı layihələrin toplandığı məkanlardan biridir. İnanıram ki, yeni açılmış “INNOLAND" ilə əməkdaşlığımız ölkədə startap ekosisteminin inkişafına böyük töhfə verəcək və innovasiya sahəsində ən uğurlu tərəfdaşlıqlardan birinə çevriləcək”.
Daha sonra çıxış edən Dövlət Agentliyinin “İnnovasiyalar Mərkəzi”nin direktoru Tağı Tağı-Zadə qurumlar arasında dövlət-özəl tərəfdaşlığını rəsmiləşdirən bu əməkdaşlığın önəmindən danışıb.
Bildirilib ki, bu tərəfdaşlığın əsas məqsədi ölkəmizdə texnologiya startapları üçün sahibkarlıq ekosisteminə dəstək göstərmək və inkişaf etməkdə olan texnologiya sahibkarlarının ehtiyaclarına xidmət göstərən yüksək səviyyəli əməkdaşlığın həyata keçirilməsidir. Azərbaycanda startap mədəniyyətinin formalaşdırılması, bu hərəkatın geniş vüsət alması, innovativ təşəbbüskarlıq ruhunun və startap ekosisteminin inkişaf etdirilməsi, mövcud startapların dəstəklənməsi, ölkəmizdə innovativ təşəbbüslərin mövcud iqtisadi proseslərə tətbiqinə şəraitin yaradılması, müxtəlif kəşf və ixtiraların işlənib və hazırlanmasına maraqoyadıcı amilin formalaşdırılması və innovasiyaların inkişafına əsaslanan digər tədbirlərin görülməsi istiqamətində də bu tərəfdaşlığın böyük əhəmiyyət kəsb etdiyi vurğulanıb.
Ailə, Qadın və Uşaq Problemləri üzrə Dövlət Komitəsi, Azərbaycan Respublikası Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyi və Uşaq İnkişaf Platforması ilə birgə uşaqlar arasında “İTi Zəka - 2” hakatonunun seçim turlarına start verir.
Hakaton uşaqlara öz hüquqlarının təmin edilməsi istiqamətində təşəbbüs irəli sürmək, innovativ həll yolları təklif vermək imkanı yaratmaq, onlarda yaradıcı düşüncəni inkişaf etdirmək məqsədilə keçirilir.
Hakaton iştirakçıları komandada işləmək, rəqəmsal bacarıqlarını inkişaf etdirmək, son texnoloji yenilikləri sahə üzrə yerli və xarici ekspertlərdən öyrənmək və tətbiq etmək imkanı əldə edəcəklər.
Builki hakaton aşağıdakı mövzuları əhatə edəcək:
- Sağlam həyat tərzi;
- İntellektual inkişaf;
- Ekologiya və uşaqlar;
- İnformasiya təhlükəsizliyi;
- Süni intellekt və uşaqlar;
- Asudə vaxt və əyləncə.
Hakatonda rəqəmsal bacarıqlara sahib, informasiya texnologiyaları sahəsində müəyyən bilik və bacarıqlara (sertifikat, diplom) malik olan, innovativ düşüncəli, bu sahəyə xüsusi marağı olan və komandada işləməyi bacaran 14-17 yaşlı uşaqlar iştirak edə bilər. Uşaqlar müsabiqəyə minimum 3, maksimum 5 nəfərlik (qız və oğlan təmsilçiliyi nəzərə alınmaqla) komandalar şəklində qeydiyyatdan keçməlidirlər. Seçilən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Hakaton 4 mərhədən ibarət olacaq. İlkin mərhələdə iştirakçılar yerli və xarici ekspertlərin onlayn təlimlərinə cəlb olunacaq və müvafiq mövzular üzrə təlimatlandırılacaqlar. Digər 3 mərhələ isə canlı təlimlər, hakaton və qaliblərin mükafatlandırılmasından ibarət olacaq.
Ən istedadlı 3 qalib komanda münsiflər tərəfindən müəyyən ediləcək və nəticələr mükafatlandırma mərasimində açıqlanacaq.
Hakaton iştirakçıları komandada işləmək, rəqəmsal bacarıqlarını inkişaf etdirmək, son texnoloji yenilikləri sahə üzrə yerli və xarici ekspertlərdən öyrənmək və tətbiq etmək imkanı əldə edəcəklər.
Qalibləri (hər bir komanda üzvünü) dəyərli hədiyyələr gözləyir.
Müsabiqə günlərində iştirakçılar lazımi ləvazimatlar və qidalanma ilə təmin ediləcək.
Müsabiqəyə qeydiyyat 10 iyun 2024-cü il, saat 18:00-dək, elektron qeydiyyat formunun linki vasitəsilə aparılır.
Əlavə suallar yaranarsa, [email protected] elektron poçt ünvanına müraciət ünvanlaya bilərsiniz.
Qeydiyyat formunun linki: https://forms.gle/KyPxvAZga9FYGjTC9
Son qeydiyyat tarixi: 10 iyun 2024-cü il, saat 18:00
Hakatonun digər qaydaları ilə əsasnamədə tanış ola bilərsiniz:
“INNOLAND”in Şəkidə fəaliyyətə başlayacaq yeni mərkəzində 1-ci inkubasiya proqramına seçim turları başlayır. Seçimlərdən uğurla keçən iştirakçılar 1 həftə ərzində təlim və yarışlarda iştirak edəcəklər. Proqram 22-26 iyul tarixlərində keçiriləcək.
Tədbirin ilk 2 günü iştirakçılar əsas təşəbbüskarlıq anlayışları ilə tanış olacaqlar. Növbəti 3 gün ərzində keçiriləcək “Hackathon” zamanı əldə etdikləri bilikləri tətbiq etməyə çalışacaqlar.
Tədbirin ümumi planı:
1ci gün: Ümumi təlim
● Startap nədir?
● Startap ideyasını necə formalaşdırmaq olar?
● Bazar araşdırması
● Startapın yaratdığı dəyər
2-ci gün: Ümumi təlim
● Biznes model strukturu: biznes modeli, biznes plan
● “Lean” metodologiyası
● Təqdimat
3-cü gün: “Hackathon” və spikerlərin çıxışı
● “INNOLAND”in rezidentləri öz təcrübələrini paylaşacaq.
● “Hackathon” başlayacaq və komanda formalaşması üçün münsiflər tərəfindən ən yaxşı 5-6 ideya seçiləcək.
4-cü gün: Komanda işi və mentorluq
● Seçilən komandalar mentorların dəstəyi ilə öz ideyaları üzərində işləyəcəklər.
5-ci gün: Komanda işi, final günü təqdimatı, qalibin elan edilməsi
● Günün 1-ci yarısı: komanda işi davam edəcək.
● Günün 2-ci yarısı: Ən yaxşı 3 ideyanın seçilməsi üçün komandalar münsiflərin qarşısında təqdimat edəcəklər.
Sonda qalib komandalar "INNOLAND"in Şəki filialında 6 aylıq inkubasiya proqramı keçmək haqqı qazanacaqlar! Bununla yanaşı qalib komandalara dəyərli hədiyyələr təqdim ediləcək!
Seçim kriteriyaları:
Qeydiyyat forumu: http://bit.ly/2MWFSQX
1 milyon dollarlıq mükafat fondu sizi gözləyir!
"INNOLAND"in tərəfdaşlığı ilə keçirilən "DIGITAL STARTUP AWARDS" Özbəkistan beynəlxalq müsabiqəsinə qeydiyyat başlayıb!
"Digital Startup Awards" Orta Asiya, Qafqaz və Monqolustan regionlarında innovasiya və startap ekosistemlərini inkişaf etdirmək məqsədilə həyata keçirilən beynəlxalq müsabiqə və inkişaf proqramıdır.
Azərbaycanlı startaplar üçün 3 möhtəşəm istiqamət üzrə iştirak imkanı var:
Ən yaxşı startap layihəsi
Seed / Series A mərhələsində olan, rəsmi qeydiyyatdan keçmiş startaplar
Akselerasiya proqramı
Ən azı 3 aylıq satışı olan startaplar.
Sentyabr-dekabr aylarında xərcləri qarşılanmaq şərti ilə minimum 1 nəfərin iştirakı vacibdir
İnkubasiya proqramı
MVP və ya işlək prototip
Rəsmi qeydiyyat tələb olunur
Qaliblər böyük imkanlar və qlobal səviyyədə tanınma imkanı əldə edəcək!
Ətraflı və qeydiyyat: startupbase.uz/en/digital-startup-awards