Qarabağ regionundan olan gənclər "INNOLAND" İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzinin qonağı olublar.
Gənclərin İnkişaf və Karyera Mərkəzinin "Gənclərin Karyera İnkişaf Platforması"nın "Karyera quruculuğu" proqramı çərçivəsində təşkil edilən infoturda gənclərə mərkəzin fəaliyyəti haqqında ətraflı məlumat verilib.
"INNOLAND" Mərkəzi startapları ilə birgə regionun ən böyük texnologiya və startap platforması olan "TakeOFF İstanbul" tədbirində iştirak etməyə hazırlaşır!
Tədbirdə ölkəmizi təmsil edəcəyik. Həmçinin texnologiya həvəskarları, startapçılar və investorlarla birgə yeni əməkdaşlıqlara başlayacağıq.
Gəncə şəhərində Gəncə Dövlət Universiteti, Azərbaycan Dövlət Aqrar Universiteti və Azərbaycan Texnologiya Universitetinin tələbələri üçün “Green Hackathon 2024” müsabiqəsi ilə bağlı infossesiya təşkil olunub.
İnfosessiyada yaşıl innovasiyaların əhəmiyyəti, texnoloji trendlər barədə tələbələr məlumatlandırılmış, müsabiqənin formatı, iştirak şərtləri haqqında geniş informasiya təqdim olunub, iştirakçıların sualları cavablandırılıb.
Qeyd edək ki, proqram ADB Azerbaijan (AİB), Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyi, İqtisadiyyat Nazirliyi və "INNOLAND" İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzinin birgə təşkilatçılığı ilə AİB-nin yerli texnoloji startapların inkişafına dəstək verən Texniki Yardım layihəsi çərçivəsində təşkil olunur.
During the first week of July mentors and startups from “INNOLAND“ visit the new “INNOLAND“ Sheki to discover new startups. Participants will be introduced to basic entrepreneurial concepts during 2 days of workshops, followed by a Hackathon to apply the newly gained knowledge and put it into practice. The winners of the Hackathon will be accepted to “INNOLAND“ Sheki 6-month Incubation Program including working space in “INNOLAND“ Sheki Coworking.
Selection Criteria
Agenda:
Day 1: General Workshops
Day 2: General Workshops
Day 3: Start of Hackathon + Speakers
Day 4: Teamwork + Mentoring
Day 5: Teamwork, Final Presentations + Winner Announcement
For registration: http://bit.ly/2MWFSQX