"Texnoloji startapların kommersiyalaşdırılması" mövzusunda vebinarımız oldu.
Vebinarda "Bilişim Vadisi"nin startap mentoru Serhat Duyar bu mövzuda öz təcrübəsini bölüşdü.
“Data elmi və maşın öyrənməsinə giriş bootcamp"ı davam edir!
NNOLAND-in və MİUUL – Türkiyənin innovativ təhsil və texnologiya şirkətinin əməkdaşlığı ilə 29 sentyabrda keçirilən “bootcamp” çərçivəsində “Data Elmi üçün Python Proqramlaşdırması” mövzusunda sessiya keçirilib.
Sessiya zamanı tapşırıqlar və quiz nəticələri təhlil olunub. İştirakçıların sualları cavablandırılıb və anlayış səviyyəsi müzakirə edilib.
“Milyon dollarlıq satış: Amazon vs E-ticarət saytı” mövzusunda müzakirələr aparılıb
“StartupFest 2019” çərçivəsində keçirilən “World E-Commerce Eurasia 2019 Baku Forum” tədbirində “Milyon dollarlıq satış: Amazon vs E-ticarət saytı” adlı panel sessiya təşkil olunub.
Bu paneldə e-ticarət, e-ticarət saytları arasındakı rəqabət və onların qlobal bazarda uğur qazanması mövzusunda zəruri olan elementlər əhatə olunub.
Sessiyada “Moughe Gourmet”in İcraçı direktoru Müge Ergüleç, “World E-Commerce Forum”un Təlim-Tədris mərkəzinin rəhbəri Orxan İsayev, “Sefa Merve”nin İcraçı direktoru Mehmet Metin Okur çıxış ediblər.
Sessiyanın moderatoru “INNOLAND” İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzinin müdiri Məmməd Kərimov olub.
Startapların “biz artıq akselerasiya mərhələsindəyik” dediyini eşitmisiniz?
Bəs nə deməkdir akselerasiya? Akselerasiya — ideyasını artıq sınamış və böyüməyə hazır olan startapların sürət qazanma mərhələsidir.
Bu mərhələdə komandalar:
investorlarla tanış olur
bazar strategiyalarını gücləndirir
satış və marketinq planlarını təkmilləşdirir
mentor dəstəyi ilə daha real hədəflərə fokuslanır
Sadə desək, akselerasiya startapın “başlamaq” deyil, “böyümək” üçün hazırlaşdığı andır. Sizcə, bir startap üçün bu mərhələdə ən önəmli amil hansıdır — mentorluq, bazar strategiyası, yoxsa investor dəstəyi?