"INNOLAND" və "SUP.VC"nin birgə təşkilatçılığı ilə keçirilən tədbirin məqsədi kibertəhlükəsizliyin əhəmiyyətini və bu mövzuda tədbirlərin artırılması yollarını müzakirə etmək olub.
Təcrübəli spikerlər Sefa Bakan və İbrahim Əbdüləzizli kibertəhlükəsizlik sahəsindəki aktual məsələləri ətraflı şəkildə müzakirə ediblər. Tədbirdə kibertəhlükəsizliyin təmin edilməsi haqqında görüləcək işlər və mövcud təhdidlərlə mübarizə strategiyaları haqqında müzakirələr keçirilib.
Görüşdə spikerlər aşağıdakı mövzular haqqında danışıb:
Kibertəhlükəsizliyə giriş
“Cyber Intelligence”
Hücumların qarşısının alınması
Yeniliklər və texnoloji həllər vasitəsilə kibertəhlükəsizliyin gücləndirilməsi
Şirkətlərdə kibertəhlükəsizlik tədbirləri
“Red teaming for everyone.”
"ASAN xidmət"in “DIGIAGE BAKU 2025” rəqəmsal oyun düşərgəsi keçirilib
5–7 dekabr 2025-ci il tarixində Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin “İnnovasiyalar Mərkəzi”nin "DIGIAGE" ilə birgə əməkdaşlığı çərçivəsində “DIGIAGE Baku 2025” rəqəmsal oyun düşərgəsi təşkil olunub.
Məqsəd peşəkar mentorların iştirakı ilə istedadlı gənclərin oyunlar hazırlaması və layihələrini təqdim etmələridir. Eyni zamanda onların qlobal bazara çıxışla bağlı təcrübə qazanmalarına və yeni startap təşəbbüsləri formalaşdırmalarına dəstək hədəflənib. Bu prosesdə iştirakçılar komanda işi, layihə təqdimatı və marketinq bacarıqlarını inkişaf etdirməklə yanaşı, yaradıcı yanaşmalarını da gücləndirərək yeni oyun konsepsiyaları hazırlayıblar. Həmçinin onlar sektor mütəxəssislərindən şəbəkələşmə və karyera inkişafı üçün faydalı tövsiyələr əldə ediblər.
Düşərgəyə ümumilikdə 28 komanda və 134 fərdi müraciət olmaqla 238 nəfər qatılıb. Seçilmiş 100 iştirakçıya iki həftə ərzində data əsaslı oyun marketinqi və yayım proseslərinə dair iki ayrı təlim keçirilib.
Üç gün davam edən düşərgədə qəbul mərhələlərini tamamlayan iştirakçılar fərdi və ya komanda şəklində iştirak ediblər. Onlara oyun hazırlığında istifadə olunan müasir proqramlar, oyun inkişafının müxtəlif mərhələləri və sektor üzrə karyera imkanları barədə məlumat verilib. Tanınmış şirkət nümayəndələri və oyun dizaynerləri motivasiya xarakterli təcrübələrini bölüşüblər.
Düşərgə müddətində “İnnovasiyalar Mərkəzi”nin direktoru Vüsal Rüstəmov və “Bilişim Vadisi”nin baş icraçı direktoru Erkam Tüzgen komanda işlərini izləyərək iştirakçılarla görüşüblər.
Yekunda 19 komanda hazırladıqları oyunları münsiflər heyətinə təqdim ediblər. Potensiallı hesab olunan “Untitle Game Studio”, “Neecro Projects” və “Voyagers” komandaları ilk üçlükdə qərarlaşıblar. “Rital Interactive” isə münsiflərin həvəsləndirici mükafatına layiq görülüb. Qalib komandalarla investisiya görüşləri davam etdiriləcək və onlara mentor dəstəyi veriləcək. Bütün komandalara isə "DIGIAGE" tərəfindən mentorluq dəstəyi davam etdiriləcək.
2023-cü ildən bəri təşkil olunan və bu il üçüncüsü gerçəkləşən düşərgələrə ümumilikdə 500-dən çox müraciət qəbul edilib, 300-dən artıq müraciətçi yarışmada iştirak hüququ qazanıb. Ümumilikdə 60-dan çox komanda düşərgələrdə yer alıb və bir çox komanda investisiya və mentorluq qiymətləndirməsinə cəlb olunub.
Düşərgə 2023-cü ildə “İnnovasiyalar Mərkəzi” ilə “Bilişim Vadisi Bakı” arasında imzalanmış əməkdaşlıq protokolu çərçivəsində həyata keçirilir. Məqsəd texnoloji bacarıqların inkişaf etdirilməsi, təlimlərin təşkili və ölkədə innovativ həllərin tətbiqinə dəstək verməkdir. Həmçinin hakaton və butkamp modeli əsasında birgə layihələrin hazırlanması prioritetdir.
Sponsorlar: PASHA Holding
Tərəfdaş: Code Academy
Media tərəfdaşı: ASAN Radio və TV
3-cü “YAŞAT” düşərgəsinin 4-cü həftəsinə start verilib.
Düşərgədə “INNOLAND” İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzi tərəfindən komanda ilə iş, innovativ düşüncə mövzusunda təlim proqramı baş tutub.
2 hissədən ibarət olan proqramın 1-ci hissəsində uşaqlara "İdeya və innovasiya nədir?", "İnnovativ ideyanın biznesə çevrilməsi" mövzuları haqqında məlumat verilib. 2-ci hissədə uşaqların innovativ düşüncələrinin artırılması məqsədilə yarışma keçirilib. Uşaqlar onlara verilmiş problem üzrə həll yolları hazırlayıblar.
“DIGIAGE – Bakı 2025” rəqəmsal oyun düşərgəsi davam edir!
Düşərgənin 2-ci günündə iştirakçılar müxtəlif təlimlərdə iştirak edib, həm nəzəri biliklər əldə edir, həm də artıq öz oyunlarını kodlamağa başlayıblar.
Rəqəmsal oyun sənayesinə maraq göstərən gənclər komandalar şəklində çalışaraq mentorların dəstəyi ilə layihələrini inkişaf etdirirlər.