"INNOLAND" və "SUP.VC"nin birgə təşkilatçılığı ilə keçirilən tədbirin məqsədi kibertəhlükəsizliyin əhəmiyyətini və bu mövzuda tədbirlərin artırılması yollarını müzakirə etmək olub.
Təcrübəli spikerlər Sefa Bakan və İbrahim Əbdüləzizli kibertəhlükəsizlik sahəsindəki aktual məsələləri ətraflı şəkildə müzakirə ediblər. Tədbirdə kibertəhlükəsizliyin təmin edilməsi haqqında görüləcək işlər və mövcud təhdidlərlə mübarizə strategiyaları haqqında müzakirələr keçirilib.
Görüşdə spikerlər aşağıdakı mövzular haqqında danışıb:
Kibertəhlükəsizliyə giriş
“Cyber Intelligence”
Hücumların qarşısının alınması
Yeniliklər və texnoloji həllər vasitəsilə kibertəhlükəsizliyin gücləndirilməsi
Şirkətlərdə kibertəhlükəsizlik tədbirləri
“Red teaming for everyone.”
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin “INNOLAND” İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzində Fun Baku tədbiri baş tutacaq.
Tədbir zamanı "Whelp" layihəsinin təsisçisi Seymur Rəsulov, E-ticarət mütəxəssisi Nicat Manafov və təşəbbüskar Asif İbrahimov iş həyatlarında baş verən uğursuzluqlarından danışacaqlar.
Biletləri əldə etmək üçün: https://funbakunovruz.ticketsetup.com/az
“BrainGame” intellektual oyun hakatonu Azərbaycanda intellektual oyunların yaradılması sahəsində proseslərin təşviqi, yeni oyun əsaslı həllərin yaradılması və cəmiyyətin intellektual potensialının artırılması məqsədilə həyata keçirilir. Hakaton Azerlotoreya ASC-nin dəstəyi ilə Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin tabeliyində olan “İnnovasiyalar Mərkəzi” MMC tərəfindən keçirilir.
Müsabiqənin məqsədi
- İnnovativ fəaliyyətin stimullaşdırılması və sağlam rəqabətin formalaşdırılması;
- Yeni intellektual oyun prototiplərinin yaradılması
- İT mütəxəssisləri arasında yeni ideyaların dəstəklənməsi;
- Komandada işləmək bacarığının inkişaf etdirilməsi;
- İstedadlı uşaqların cəmiyyətə tanıdılması.
Müsabiqənin formatı
Müsabiqə ümumilikdə bir-birinin məntiqi davamı olan 3 mərhələdən təşkil olunur.
Birinci mərhələ
Yaradılmış xüsusi qeydiyyat linki vasitəsilə qeydiyyatdan keçməklə komanda üzvləri və yaradılacaq həllə dair təqdimatın göndərilməsi;
İkinci mərhələ
Yaradılacaq həllin dizayn nümunələrinin mobil tətbiq dizayn alətlərindən istifadə etməklə (figma və s.) formasının hazırlanması və qeyd olunan ünvana göndərilməsi;
Üçüncü mərhələ
Həllərin yaradılması və münsiflər qarşısında təqdimatların edilməsi.
Komandaların formalaşması
Müsabiqədə 18 yaşdan yuxarı, ən az 3, maksimum 5 nəfərdən ibarət komandalar iştirak edə bilər. İştirakçılar müsabiqəyə yalnız komanda şəklində müraciət edə bilər. Komanda üzvlərindən ən az birinin informasiya texnologiyaları üzrə mütəxəssis olması tələb olunur.
Müsabiqənin şərtləri
- Müsabiqədə 18 yaşdan yuxarı, ən azı 3, maksimum 5 nəfərdən. İbarət komandalar iştirak edə bilər.
- Komanda üzvlərindən ən azı biri mütləq İnformasiya texnologiyaları üzrə mütəxəssis olmalıdır.
- Yaradılacaq tətbiq daha öncə hər hansı müsabiqədə təqdim edilməməli, eyni zamanda ictimaiyyətin istifadəsinə verilmiş olmamalıdır.
- Tətbiq daha öncə mobil tətbiq marketində (App store və ya Play market) yerləşdirilməməlidir.
Müraciət qaydaları
- İştirakçılar 06 noyabr 2023-cü il tarixinədək “İnnovasiyalar Mərkəzi” MMC tərəfindən yaratılmış xüsusi qeydiyyat linki vasitəsilə qeydiyyatdan keçməklə öz komanda üzvləri və yaradacaqları həllə dair təqdimat göndərməlidirlər.
- İlkin seçimdən sonra seçilmiş komandalar 20 noyabr 2023-cü il tarixinə qədər yaradacaqları həllin dizayn nümunələrini mobil tətbiq dizayn alətlərindən istifadə etməklə (figma və s.) hazırlamalı və bizə göndərməlidirlər.
Qiymətləndirmə mexanizmi
Müsabiqənin ikinci mərhələsində intellektual oyunlarla bağlı aşağıda qeyd olunmuş kriteriyalar münsiflər tərəfindən qiymətləndiriləcək:
- intellektual oyunun dizaynı və istifadə rahatlığı;
- digər mobil tətbiqlərlə inteqrasiya edilə bilmə imkanı;
- korporativ brendi(loqo, rəng və dizayn elementləri);
- yaradılmış oyunların cəmiyyət üçün sosial və iqtisadi faydalılığı.
Üçüncü mərhələdə layihələr aşağıdakı meyarlar üzrə qiymətləndirilir:
- verilən tapşırığın verilən vaxt ərzində həlletmə;
- məsələnin həlli istiqamətində irəli sürülən ideya;
- tapşırığın düzgünlüyü, tərtibat və kreativ yanaşma;
- komanda işinin keyfiyyəti.
- ideyanın innovativliyi
- təqdimat bacarıqları
- resurslardan düzgün istifadə
- problemin həllinə uyğun həllin təqdim olunması
İştirakçıların mükafatlandırılması qaydaları
Münsiflər tərəfindən səsvermə yolu ilə müəyyən edilmiş 3 (üç) ən uğurlu komanda diplomla yanaşı aşağıdakı hədiyyələrlə təltif edilir:
- I yerin qalibi 5000 AZN;
- II yerin qalibi 2000 AZN;
- III yerin qalibi 1000 AZN.
- 2 nəfərə həvəsləndirici mükafat
Digər bütün iştirakçılar sertifikatla təltif edilirlər.
İnkişaf yolunu "INNOLAND"də keçmiş "Polygraf AI" böyük uğura imza atdı!
Silkroad İnnovasiya Mərkəzinin təşkil etdiyi “Road to TechCrunch Battlefield 200” yarışmasının qalibi seçilən Polygraf AI, Mərkəzi Asiya, Qafqaz və Türkiyədən qoşulmuş 400-dən çox startap arasından fərqlənərək, birbaşa “TechCrunch 2025” finalına vəsiqə qazandı!
Bu nailiyyət şirkətin ardıcıl uğurlarının davamıdır. Belə ki, "Polygraf AI" daha öncə ABŞ-da keçirilən "SXSW Pitch və SummerFest Tech" yarışlarında da qalib olmuşdu.
Platforma təşkilatların məlumat təhlükəsizliyini qoruyur, deepfake səs və saxta məzmunu aşkarlayır, həmçinin məxfi məlumatların süni intellekt alətlərinə sızmasının qarşısını alır.
Komandanı səmimi qəlbdən təbrik edir, gələcəkdə daha böyük qələbələr arzulayırıq!