Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin “İnnovasiyalar Mərkəzi”nin təşkilatı dəstəyi ilə Azərbaycan Robotexnika Mühəndisliyi Akademiyası tərəfindən "INNOLAND" İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzində reallaşdırılan “NASA Space Apps Challenge” hakatonu yekunlaşıb.
Hakatonun bağlanış tədbirində Dövlət Agentliyinin “İnnovasiyalar Mərkəzi”nin direktoru Vüsal Rüstəmov, Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi yanında Kosmik Agentliyin ("Azərkosmos") Strategiya və biznesin inkişafı departamentinin direktoru Natavan Həsənova, “NASA Space Apps Baku”nun layihə rəhbəri Nigar Rəsulzadə və digər qonaqlar iştirak ediblər.
Hakatonun məqsədi qlobal əhəmiyyətli prioritet istiqamətlərdə qeyd olunan mövzulara dair açıq mənbəli həllər yaratmaq, müvafiq sahələrin elmi tədqiqinə maraq oyatmaq, yeni nəsil alimlərin, texnoloqların, dizaynerlərin və mühəndislərin böyüməsini və müxtəlifliyini təşviq etməkdir.
Müsabiqədə 690 müraciətçidən müsabiqə üsulu ilə seçilmiş 23 komanda 36 saat ərzində (7-8 oktyabr tarixində) hakatonun əsas mövzuları olan iqlimin idarəolunması, təhsil texnologiyaları, yanğınların idarəolunması, virtual və artırılmış reallıqlar, sosial layihələr istiqamətlərində tapşırıqları həll edib.
Bağlanış tədbirində komandaların hazırladıqları prototiplər münsiflər heyəti tərəfindən qiymətləndirilib. Orijinallığı, konseptləri, ixtiraçılığı ilə fərqlənən, yaradıcı problem həlli və qeyri-standart düşünmə nümayiş etdirən həllər 3 yer üzrə seçilib.
Komandalar arasından "Optimum" 1-ci yerə, "Proxima" 2-ci yerə, "PlatonTech" isə 3-cü yerə layiq görülüb.
Sonda qalib komandalara mükafatlar təqdim olunub.
Ölkə üzrə qalib gələn komandalar dünyanın 350 şəhərində keçirilmiş hakaton qalibləri ilə birgə yarışacaqlar.
Azərbaycan Respublikası Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyi, Asiya İnkişaf Bankının Azərbaycandakı nümayəndəliyi və Koreya Respublikasının E-Asiya və Bilik Tərəfdaşlığı Fondunun dəstəyilə Gəncə-Daşkəsən iqtisadi rayonunda StartupFest Gəncə proqramına start verilir. Proqramın məqsədi təmiz enerji, kənd təsərrüfatı, təhsil, dövlət sektorunda innovasiyalar istiqamətində startapların formalaşmasıdır. Proqram çərçivəsində startap müsabiqəsinin təşkili, startaplar üçün təlimlərin və akselerasiya proqramının keçirilməsi nəzərdə tutulur.
Proqram üzrə müraciətlər 15 Mart 2023-cü il tarixinə qədər davam edəcək.
Qoşulmaq üçün: https://form.jotform.com/230531646484457
26 noyabr 2019-cu il tarixində “StartupFest 2019” çərçivəsində “World E-Commerce Eurasia 2019 Baku Forum” tədbiri keçirilib.
“My Broker” gömrük təmsilçiliyi ilə birgə təşkil edilən beynəlxalq praktik forumun məqsədi Azərbaycanda və regionda e-ticarət infrastrukturunun inkişafı, bu mövzuda əlaqələrin genişləndirilməsi, həmçinin bu sahəyə startupların marağının artırılması və bu sahədə fəaliyyət göstərən startaplara dəstəyin verilməsidir.
Tədbirdə elektron ticarət və əsasən də elektron ixrac mövzusunda yerli istehsalçılara və biznes subyektlərinə dünyada son tətbiqlər, trendlər və praktik həllər ilə bağlı şirkət rəhbərləri, peşəkar mütəxəssislər və dövlət qurumlarının nümayəndələri tərəfindən məlumat veriləcək.
Beynəlxalq şirkətlərin nümayəndələrinin iştirakı ilə təşkil olunacaq Forum yerli sahibkarlarda e-ticarətə və e-ixracata güclü maraq və təşviq yaradacaq.
“StartupFest 2019”un əsas məqsədi təcrübə mübadiləsinə imkan yaratmaqla regionda və Azərbaycanda startap ekosisteminin oyunçularını bir araya gətirmək, ekosistemin inkişafı və mövcud problemlərin həlli istiqamətində fikir mübadiləsi aparmaq, Azərbaycanı bu istiqamətdə regional mərkəzə çevirməkdir.
Tədbirin əsas özəlliklərindən biri də startapları əhatə etməsi, özündə startaplarla bağlı problemləri və onların həll yollarını ehtiva edən 6 beynəlxalq lisenziyalı tədbiri birləşdirməsidir.
“BrainGame” intellektual oyun hakatonu Azərbaycanda intellektual oyunların yaradılması sahəsində proseslərin təşviqi, yeni oyun əsaslı həllərin yaradılması və cəmiyyətin intellektual potensialının artırılması məqsədilə həyata keçirilir. Hakaton Azerlotoreya ASC-nin dəstəyi ilə Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin tabeliyində olan “İnnovasiyalar Mərkəzi” MMC tərəfindən keçirilir.
Müsabiqənin məqsədi
- İnnovativ fəaliyyətin stimullaşdırılması və sağlam rəqabətin formalaşdırılması;
- Yeni intellektual oyun prototiplərinin yaradılması
- İT mütəxəssisləri arasında yeni ideyaların dəstəklənməsi;
- Komandada işləmək bacarığının inkişaf etdirilməsi;
- İstedadlı uşaqların cəmiyyətə tanıdılması.
Müsabiqənin formatı
Müsabiqə ümumilikdə bir-birinin məntiqi davamı olan 3 mərhələdən təşkil olunur.
Birinci mərhələ
Yaradılmış xüsusi qeydiyyat linki vasitəsilə qeydiyyatdan keçməklə komanda üzvləri və yaradılacaq həllə dair təqdimatın göndərilməsi;
İkinci mərhələ
Yaradılacaq həllin dizayn nümunələrinin mobil tətbiq dizayn alətlərindən istifadə etməklə (figma və s.) formasının hazırlanması və qeyd olunan ünvana göndərilməsi;
Üçüncü mərhələ
Həllərin yaradılması və münsiflər qarşısında təqdimatların edilməsi.
Komandaların formalaşması
Müsabiqədə 18 yaşdan yuxarı, ən az 3, maksimum 5 nəfərdən ibarət komandalar iştirak edə bilər. İştirakçılar müsabiqəyə yalnız komanda şəklində müraciət edə bilər. Komanda üzvlərindən ən az birinin informasiya texnologiyaları üzrə mütəxəssis olması tələb olunur.
Müsabiqənin şərtləri
- Müsabiqədə 18 yaşdan yuxarı, ən azı 3, maksimum 5 nəfərdən. İbarət komandalar iştirak edə bilər.
- Komanda üzvlərindən ən azı biri mütləq İnformasiya texnologiyaları üzrə mütəxəssis olmalıdır.
- Yaradılacaq tətbiq daha öncə hər hansı müsabiqədə təqdim edilməməli, eyni zamanda ictimaiyyətin istifadəsinə verilmiş olmamalıdır.
- Tətbiq daha öncə mobil tətbiq marketində (App store və ya Play market) yerləşdirilməməlidir.
Müraciət qaydaları
- İştirakçılar 06 noyabr 2023-cü il tarixinədək “İnnovasiyalar Mərkəzi” MMC tərəfindən yaratılmış xüsusi qeydiyyat linki vasitəsilə qeydiyyatdan keçməklə öz komanda üzvləri və yaradacaqları həllə dair təqdimat göndərməlidirlər.
- İlkin seçimdən sonra seçilmiş komandalar 20 noyabr 2023-cü il tarixinə qədər yaradacaqları həllin dizayn nümunələrini mobil tətbiq dizayn alətlərindən istifadə etməklə (figma və s.) hazırlamalı və bizə göndərməlidirlər.
Qiymətləndirmə mexanizmi
Müsabiqənin ikinci mərhələsində intellektual oyunlarla bağlı aşağıda qeyd olunmuş kriteriyalar münsiflər tərəfindən qiymətləndiriləcək:
- intellektual oyunun dizaynı və istifadə rahatlığı;
- digər mobil tətbiqlərlə inteqrasiya edilə bilmə imkanı;
- korporativ brendi(loqo, rəng və dizayn elementləri);
- yaradılmış oyunların cəmiyyət üçün sosial və iqtisadi faydalılığı.
Üçüncü mərhələdə layihələr aşağıdakı meyarlar üzrə qiymətləndirilir:
- verilən tapşırığın verilən vaxt ərzində həlletmə;
- məsələnin həlli istiqamətində irəli sürülən ideya;
- tapşırığın düzgünlüyü, tərtibat və kreativ yanaşma;
- komanda işinin keyfiyyəti.
- ideyanın innovativliyi
- təqdimat bacarıqları
- resurslardan düzgün istifadə
- problemin həllinə uyğun həllin təqdim olunması
İştirakçıların mükafatlandırılması qaydaları
Münsiflər tərəfindən səsvermə yolu ilə müəyyən edilmiş 3 (üç) ən uğurlu komanda diplomla yanaşı aşağıdakı hədiyyələrlə təltif edilir:
- I yerin qalibi 5000 AZN;
- II yerin qalibi 2000 AZN;
- III yerin qalibi 1000 AZN.
- 2 nəfərə həvəsləndirici mükafat
Digər bütün iştirakçılar sertifikatla təltif edilirlər.