“INNOLAND” İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzinin “Bakcell”lə birgə həyata keçirdiyi 1-ci İnkubasiya proqramına qəbul edilən startaplar 18 yanvar tarixində Demo Day-də çıxış edəcəklər. "Fonibo", "Bon.az" və "Towaves" startapları investorlar qarşısında öz layihələrini təqdim edərək investisiya almaq şansı əldə edəcəklər.
“Demo Day”in keçirilməsində məqsəd maliyyə ehtiyacı olan startaplar və sərmayə qoymaq istəyən investorları bir araya gətirmək və tərəflər arasında sağlam mühitdə davamlı əlaqələrin qurulmasına dəstək göstərməkdir.
11-12 dekabr tarixlərində Berlində baş tutacaq "Disrupt Berlin 2019" tədbirində "INNOLAND" İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzinin təşkilatçılığı ilə ilk dəfə Azərbaycan pavilyonu sərgilənəcək. Tədbirdə Azərbaycanı "INNOLAND"dən "Nextsale", "Botbox", "Qreact" eləcə də "Joopzy", "Wexplain" və "Wandafi" startapları təmsil edəcək.
TechCrunch Disrupt öz sahəsində dünyanın aparıcı, nüfuzlu tədbirlərindəndir. Həmçinin “TechCrunch Disrupt” dünyanın ən böyük startap tədbiri hesab olunur.
İldə 2 dəfə keçirilən bu tədbir yaz sessiyasında Amerikada San-Fransisko şəhərində, payız sessiyasında isə Almaniyanın Berlin şəhərində baş tutur.
Disrupt, ən yaxşı və parlaq startapları, investorları, hakerləri və texnologiya pərəstişkarlarını bir araya gətirir. Tədbir çərçivəsində müxtəlif “Startup Battlefield”, 24 saatlıq açıq Hackathonlar, “Startup Alley”, “Hardware Alley” müxtəlif panel müzakirələri, seminarlar, workshoplar təşkil olunur.
Tədbir dünyanın ən böyük startap portalı olan “TechCrunch.com”la yanaşı dünyanın 200-dən çox mediyasında yayımlanır.
“TechCrunch Disrupt 2019” startapçıların investisiya qazanmaları üçün də böyük imkan yaradır. Belə ki, hər il tədbir çərçivəsində investorlarla startapçıların görüşü təşkil olunur.
Bu il keçiriləcək tədbirdə iştirak edəcək startapların UIPath, Samsung və Naspers kimi böyük şirkətlərin rəhbərləri ilə, eləcə də Atomico, SoftBank və İndeksin aparıcı investorları ilə görüşmək imkanı olacaq.
Həmçinin adı keçən şirkətlərin rəhbərləri müxtəlif panel müzakirələrində startapçılarla öz uğur hekayələrini və təcrübələrini bölüşəcəklər.
“TechCrunch Disrupt 2019” tədbirində “Startup Battlefield”də iştirak edəcək və qalib gələcək 1 komanda 50.000 USD qazanacaq.
“TechCrunch Disrupt 2019” çərçivəsində müxtəlif tədbirlərlə yanaşı dünyanın müxtəlif ölkələrindən olan startaplar üçün sərgi təşkil olunacaqdır. Bu il ilk dəfə olaraq bu mötəbər tədbirdə Azərbaycan pavilyonu qurulacaq ki, bu pavilyonda Azərbaycandan olan 6 startap öz məhsullarını sərgiləyə biləcəklər. Həmçinin ölkəmizi təmsil edəcək startaplar investorlarla görüş, 50.000 dollarlıq “Startup Battlefield”də qalib olmaq uğrunda yarışda iştirak şansı əldə edəcəklər. Startaplarımız eləcə də tədbirin digər bütün imkanlarından yararlana biləcəklər.
Hər il müxtəlif ölkələrdə keçirilən "Techcrunch Disrupt" tədbiri bu il 11-12 dekabr tarixlərində Berlində baş tutacaq. "INNOLAND" İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzi və "SUP" Akseleratorunun təşkilatçılığı ilə "Disrupt Berlin 2019"da ilk dəfə Azərbaycan pavilyonu sərgilənəcək.
"Techcrunch Disrupt" dünyanın bir çox ölkələrindən startap ekosistemini bir araya gətirən beynəlxalq miqyaslı tədbirdir.
İştirak edəcək startapçıların Berlində 2 günlük qalma, "Disrupt Berlin 2019"a pulsuz bilet və tədbirdə öz startaplarını təqdim etmək üçün stend yeri "INNOLAND" İnkubasiya və Akselerasiya tərəfindən təmin olunacaq.
Tədbirdə iştirak etmək üçün qeydiyyat linki: http://www.sup.vc/techcrunch/
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin tabeliyində fəaliyyət göstərən bir neçə qurum 6-cı milli “Brand Award Azerbaijan” müsabiqəsində ilk 5-liyə daxil olublar. Müsabiqə “Caspian Energy Club”un (CEC) təşkilatçılığı və AZPROMO və KOBİA-nın rəsmi dəstəyi ilə keçirilib.
Müsabiqə nəticələrinə görə ölkənin 2022-ci ildə ən çox tanınan 50 brendi seçilərək mükafatlandırılıb. Qaliblər sırasında "Bilim Bakı" mərkəzi 2-ci yer, "İnnovasiyalar Mərkəzi" 3-cü yer,"INNOLAND" İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzi 4-cü yer, ASAN İnnovativ İnkişaf Mərkəzi isə 13-cü yeri tutub.
Müsabiqənin qalibləri 22.08.22 - 12.09.22 tarixində keçirilən onlayn sorğunun nəticələri əsasında müəyyən olunub. 250-dən çox milli korporativ, xidməti və məhsul brendinin yer aldığı müsabiqənin səsvermə mərhələsində müxtəlif ölkələrdən onminlərlə respondent iştirak edib.
“Brand Award Azerbaijan” milli müsabiqəsində qalib gələn 50 brend, həmçinin dünyanın müxtəlif ölkələrində keçirilən milli və regional “Brand Award” müsabiqələrinin qalibləri 2023-cü ilin əvvəlində “Brand Award International” yekun müsabiqəsində iştirak etmək imkanı qazanıblar.