“Milyon dollarlıq satış: Amazon vs E-ticarət saytı” mövzusunda müzakirələr aparılıb
“StartupFest 2019” çərçivəsində keçirilən “World E-Commerce Eurasia 2019 Baku Forum” tədbirində “Milyon dollarlıq satış: Amazon vs E-ticarət saytı” adlı panel sessiya təşkil olunub.
Bu paneldə e-ticarət, e-ticarət saytları arasındakı rəqabət və onların qlobal bazarda uğur qazanması mövzusunda zəruri olan elementlər əhatə olunub.
Sessiyada “Moughe Gourmet”in İcraçı direktoru Müge Ergüleç, “World E-Commerce Forum”un Təlim-Tədris mərkəzinin rəhbəri Orxan İsayev, “Sefa Merve”nin İcraçı direktoru Mehmet Metin Okur çıxış ediblər.
Sessiyanın moderatoru “INNOLAND” İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzinin müdiri Məmməd Kərimov olub.
"INNOLAND" İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzinin nümayəndə heyəti Macarıstanda keçirilən "NGO Digitalization" tədbirində iştirak edib.
Tədbirdə "INNOLAND"in direktoru Məmməd Kərimov spiker qismində çıxış edib.
Həmçinin nümayəndə heyəti Budapeşt, Brüsel və Berlin şəhərlərində təşkil olunmuş tədbirlərdə startap ekosisteminin istirakçıları ilə görüşlər keçiriblər.
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin “INNOLAND” İnkubasiya və Akselerasiya Mərkəzində ASAN Təlim-Tədris Mərkəzi və "EDC Azərbaycan"ın birgə tərəfdaşlığı ilə “Müasir əmək bazarının dəyişkən tələbləri” mövzusunda seminar təşkil olunub.
"BP" Azərbaycan şirkətinin vitse-prezidenti Bəxtiyar Aslanbəyli müasir əmək bazarı ilə bağlı aktual mövzulara aydınlıq gətirib. Seminar zamanı Bəxtiyar Aslanbəyli müasir əmək bazarında gənclərin artan rolundan və yerli biznes mühitindəki əsas tendensiyalardan bəhs edib.
Sonda iştirakçıların sualları cavablandırılıb.
Startapların “biz artıq akselerasiya mərhələsindəyik” dediyini eşitmisiniz?
Bəs nə deməkdir akselerasiya? Akselerasiya — ideyasını artıq sınamış və böyüməyə hazır olan startapların sürət qazanma mərhələsidir.
Bu mərhələdə komandalar:
investorlarla tanış olur
bazar strategiyalarını gücləndirir
satış və marketinq planlarını təkmilləşdirir
mentor dəstəyi ilə daha real hədəflərə fokuslanır
Sadə desək, akselerasiya startapın “başlamaq” deyil, “böyümək” üçün hazırlaşdığı andır. Sizcə, bir startap üçün bu mərhələdə ən önəmli amil hansıdır — mentorluq, bazar strategiyası, yoxsa investor dəstəyi?